Zamknij

Jarocin Festiwal 2023 już tuż tuż. Wszystko, co trzeba wiedzieć przed wybraniem się na koncerty

14:27, 07.07.2023 Aktualizacja: 11:59, 12.07.2023
Skomentuj foto.: materiały prasowe Jarocin Festiwal 2023 foto.: materiały prasowe Jarocin Festiwal 2023

Jarocin Festiwal zbliża się wielkimi krokami. Już za chwilę będziemy wspólnie się bawić przy brzmieniach fantastycznej muzyki. Przekazujemy wam przydatne informacje, z którymi koniecznie się zapoznajcie.

 

WSTĘP NA FESTIWAL i POLE NAMIOTOWE

Teren wydarzenia znajduje się na boiskach przy ul. Maratońskiej w Jarocinie, bawimy się w dniach 14-16 lipca 2023 roku. Harmonogram koncertów znajdziecie w poniższej grafice.

13 lipca odbędą się Jarocińskie Rytmy Młodych - wstęp na to wydarzenie jest bezpłatny. Więcej informacji: https://www.facebook.com/photo?fbid=787212786191976&set=a.700249961554926 

Zabierzcie ze sobą wcześniej zakupione bilety lub możecie zakupić je na miejscu, do wyczerpania puli. Następnie w obu przypadkach, z biletem udajecie się do oznaczonych na miejscu punktów wymiany biletów na opaski. Dopiero z opaską zamocowaną na ręce możecie kierować się do wejścia, zarówno na festiwal, jak i pole namiotowe, w godzinach ich otwarcia. Opaska na ręce uprawnia Was do wejścia, opuszczania i ponownego wejścia na teren wydarzenia.

 

Punkty wymiany biletów na opaski czynne będą w godzinach:

- czwartek / 13 lipca – godz. 13:00-22:00 (dla karnetowiczów i osób posiadających bilety na pierwszy dzień festiwalu oraz pole namiotowe)

- piątek / 14 lipca – godz. 11:00-24:00 (dla karnetowiczów i osób posiadających bilety na pierwszy dzień festiwalu oraz pole namiotowe)

- sobota / 15 lipca – godz. 12:00-24:00 (dla karnetowiczów i osób posiadających bilety na drugi dzień festiwalu oraz pole namiotowe)

- niedziela / 16 lipca – godz. 13:00 – 24:00 (dla karnetowiczów i osób posiadających bilety na trzeci dzień festiwalu oraz pole namiotowe)

*Zakup biletów na festiwal i pole namiotowe na miejscu będzie możliwy w podanych wyżej godzinach otwarcia punktu sprzedaży biletów, do wyczerpania puli.

*Zachęcamy do wymiany biletów na opaski z wyprzedzeniem, celem uniknięcia kolejek przy bramach.

 

Bramy festiwalowe otwieramy według poniższego harmonogramu: 

- piątek / 14 lipca – godz. 14:30

- sobota / 15 lipca – godz. 14:30

- niedziela / 16 lipca – godz. 14:30

 

INFORMACJA O BILETACH I WYMIANIE NA OPASKI 

Bilety jednodniowe oraz karnety są jeszcze dostępne w sprzedaży online: https://jarocinfestiwal.pl/bilety/ oraz będzie można kupić je na miejscu, w godzinach pracy punktu sprzedaży biletów, do wyczerpania puli.

WAŻNE: Bilet musi posiadać kod kreskowy lub kod QR – nie wystarczy potwierdzenie zamówienia biletu. Nie ma potrzeby drukowania biletu – można go pokazać na telefonie lub tablecie. Prosimy wówczas o wcześniejsze pobranie pliku z biletem w dobrej jakości i maksymalne rozjaśnienie ekranu urządzenia, na którym będzie on pokazywany.

Zamiana biletów na opaskę jest warunkiem wejścia na festiwal i pole namiotowe i podlega jej wyłącznie oryginalny, niewykorzystany wcześniej bilet. Przypominamy, że jedynie bilety zakupione w oficjalnych punktach sprzedaży gwarantują możliwość wejścia na festiwal. Odradzamy zakup biletów poza autoryzowanymi punktami, ponieważ istnieje ryzyko zakupu biletów fałszywych lub nieważnych, które nie umożliwiają wejścia na koncert. 

Każdy uczestnik wymienia bilet na opaskę osobiście. Z jednej opaski podczas całego festiwalu może korzystać tylko jedna osoba, nie ma możliwości przekazania jej innej osobie.

Samowolne opuszczenie terenu festiwalu z uszkodzoną lub zerwaną opaską jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w wydarzeniu. 

Dzieci do lat 6. mogą wejść bezpłatnie z opiekunem (posiadającym ważny bilet), konieczne będzie posiadanie dokumentu tożsamości, poświadczającego wiek dziecka.

 

DOJAZD 

Wejście na teren festiwalu jest możliwe wyłącznie ulicą Maratońską od strony ulicy Okrężnej oraz Żerkowskiej. Patrzcie na znaki kierunkowe, umieszczone wokół terenu festiwalu. 

Ulica Maratońska będzie wyłączona z użytkowania dla ruchu na długości boisk piłkarskich i wstęp na nią będą miały wyłącznie osoby z biletami lub karnetami. Informacje o zmianie organizacji ruchu: https://www.facebook.com/photo?fbid=787390472840874&set=a.700249958221593 

 

PARKING 

Na terenie festiwalu dostępny jest płatny parking niestrzeżony. Zasady korzystania z niego oraz bilety znajdziecie na: https://jarocinfestiwal.pl/bilety/. Bilety będzie można kupić także na miejscu, przy wjeździe na parking (płatność kartą płatniczą) - ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, zalecamy jednak zakup online z wyprzedzeniem. 

Parking działa od 13 lipca 2023 roku od godz. 14:00 do dnia 17 lipca 2022 r. do godz. 12:00. Wjazd na parking możliwy jest wyłącznie od ulicy Okrężnej i odbywa się w ruchu jednokierunkowym. Wyjazd z parkingu będzie od strony Al. Światowego Dnia Roweru i ul. Wrzosowej i odbywa się również w ruchu jednokierunkowym. Wjazd i wyjazd są możliwe o dowolnej porze funkcjonowania parkingu.

Odpowiadając na Wasze prośby, uruchamiamy przejście z parkingu na pole namiotowe, dla osób posiadających już bilety wymienione na opaski. Osoby, które zostawiają auta na naszym parkingu, zapraszamy w pierwszej kolejności do wymiany biletów na opaski.

UWAGA! Nie ma możliwości nocowania w aucie na parkingu a każdy bilet obowiązuje tylko na jednorazowy wjazd.

 

POLE NAMIOTOWE

Korzystanie z pola namiotowego jest przyznane tylko i wyłącznie osobom, które mają zakupiony bilet na pole namiotowe, wymieniony na opaskę oraz bilet jednodniowy lub karnet na festiwal, wymieniony na opaskę. Korzystanie z pola namiotowego nie jest możliwe w przypadku posiadania wyłącznie biletu lub karnetu na festiwal, bez dodatkowo zakupionego biletu na pole namiotowe. 

Teren pola namiotowego będzie strzeżony przez ochronę festiwalu oraz będzie zapewniona całodobowa opieka medyczna. Na polu namiotowym będą wyznaczone miejsca, w których będzie można podładować telefony. 

Na terenie pola namiotowego będą prysznice, umywalki oraz toalety. Nie będzie dostępu do wody pitnej.

Wychodząc naprzeciw Waszym pytaniom, przewidujemy strefę dla osób z niepełnosprawnościami oraz dla rodzin z dziećmi w punkcie wskazanym na poniższej mapie.

Pole namiotowe otwieramy w czwartek 13 lipca o godzinie 14:00, a zamykamy w poniedziałek 17 lipca o godzinie 12:00. Zaplanujcie swój przyjazd w godzinach otwarcia punktu obsługi klienta, w którym wymienicie bilet na pole namiotowe na opaskę, która uprawnia Was do wejścia na jego teren. Jeżeli przyjedziecie poza tymi godzinami, tymczasowy wstęp na pole namiotowe również będzie możliwy. Zapraszamy wówczas bezpośrednio do wejścia na pole namiotowe: tam zostaniecie poinformowani o procedurze wstępu.

 

KAMPERY

Kamperami wjeżdżacie na pole namiotowe przez parking, od ulicy Okrężnej, w ruchu jednokierunkowym.

Wjazd kamperem na pole namiotowe odbywa się na podstawie okazania dedykowanego tego typu pojazdom biletu wstępu. Liczba osób znajdujących się w pojeździe nie może przekraczać liczby osób wskazanej na bilecie. Po wjeździe na teren pola namiotowego wszystkie osoby wspólnie i niezwłocznie powinny udać się do punktu wymiany biletów na opaski. W przeciwnym wypadku po opuszczeniu pola namiotowego nie będą miały możliwości powrotu na jego teren. 

 

STREFA GASTRONOMICZNA 

Strefa gastronomiczna funkcjonuje w dniach 14-16 lipca 2023 r. od pierwszego do ostatniego koncertu. 

Do Waszej dyspozycji będą foodtrucki oferujące szerokie menu (dania mięsne, wege, ciepłe napoje - kawa, herbata, napoje bezalkoholowe i alkoholowe - piwo oraz wysokoprocentowe) oraz miejsce z ławostołami i parasolami. 

Dla mieszkańców pola namiotowego będzie możliwe zakupienie śniadania i kawy od godziny 10:00.

 

ŻABKA

W Mobilnej Żabce można cieszyć się różnorodnymi produktami z Żabki i nie tylko! Poza chrupiącymi frytkami i soczystymi nuggetsami z pieca, dostępne są smakowite panini, aromatyczne hot-dogi czy tradycyjne kiełbaski z grilla. Ponadto, można delektować się zimnymi napojami oraz świeżo wyciskanymi sokami, które doskonale orzeźwiają i dodają energii. Zachęcamy do skorzystania z mobilnej Żabki i odkrycia smaku tych wyśmienitych produktów! Lokalizację tych punktów sprawdzicie na poniższej mapce, godziny otwarcia będą następujące:

na polu namiotowym: 13.07 w godzinach 16:00-21:00 oraz 14-16.07 w godzinach 8:00:18:00 na terenie festiwalu: 14-16.07 w godzinach 16:00 do 1:00.

 

PŁATNOŚCI 

Na terenie wydarzenia (zakup biletów, parking, strefa gastronomiczna, Żabka) będą możliwe tylko płatności kartą oraz inne metody płatności w technologii zbliżeniowej.

 

DEPOZYT 

Przewidziany przy ul. Maratońskiej w cenie 30 zł, o szczegóły i lokalizację prosimy zapytać obsługę na miejscu.

 

PUNKT RZECZY ZNALEZIONYCH 

Ze zgubami i pytaniami o nie, prosimy o zgłaszanie się do punktu obsługi klienta.

 

MERCH

Jak co roku, na terenie festiwalu będą stoiska z koszulkami festiwalowymi. Dodatkowo w punkcie obsługi klienta będzie można kupić brandowane słuchawki wygłuszające dla dzieci.

 

STREFA MIESZKAŃCA 

Dla wszystkich posiadających Jarocińską Kartę Mieszkańca, dostępna jest festiwalowa Strefa Mieszkańca, która znajduje się poza terenem festiwalu od ulicy Maratońskiej wraz ze strefą gastronomiczną oraz atrakcjami dla najmłodszych. Liczba osób przebywająca jednocześnie w Strefie Mieszkańca jest ograniczona.

 

BEZPIECZEŃSTWO

Dbajcie o swoje bezpieczeństwo, ale także komfort innych festiwalowiczów. Stosujcie się do wytycznych obsługi na miejscu i obserwujcie nasze komunikaty.

Na festiwalu mamy pełne zabezpieczenie medyczne i ratunkowe.

Koncert jest niezadaszony, więc przygotujcie się na zmienne warunki pogodowe, zarówno na upał (kremy z filtrem, nakrycie głowy), jak i na deszcz (peleryny przeciwdeszczowe, nieprzemakalne obuwie). Nie zabierajcie parasolek z ostrymi zakończeniami. 

Po zmroku mogą pojawić się komary, więc weźcie to pod uwagę - możecie wziąć środki na nie w niewielkich opakowaniach. 

Na teren festiwalu nie mogą wchodzić zwierzęta, dlatego nie zabierajcie ich ze sobą.

W przypadku upałów, każdy uczestnik będzie mógł wnieść jedną, szczelnie zamkniętą butelkę wody 0,5l w plastikowym opakowaniu.

Regulamin festiwalu, pola namiotowego oraz parkingu znajdziecie na: https://jarocinfestiwal.pl/bilety/ 

 

Część informacji także w poniżej fotorelacji. 

[FOTORELACJA]1149[/FOTORELACJA]

Dołącz do nas na Facebooku!Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i fotorelacje. Jesteśmy tam, gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!
(źródło: materiały prasowe Jarocin Festiwal 2023)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%