Zamknij

Przez ranking do serca - Orły Florystyki

artykuł sponsorowany + 07:47, 26.05.2020 Aktualizacja: 07:55, 26.05.2020

Rankingi stają się coraz częściej stosowaną formą promocji firmy. Ich popularność rośnie z każdym rokiem, a przedsiębiorcy dostrzegają drzemiący w nich potencjał. Jednak spore znaczenie ma wybór odpowiedniego portalu, do którego kwiaciarnia powinna się zgłosić, gdyż nie każdy ranking przyczyni się do podniesienia prestiżu przedsiębiorstwa.

Floryści w Polsce nie zawsze zdają sobie sprawę, że istnieją plebiscyty dedykowane tylko ich branży. Do  najbardziej znanych należą wyróżnienia dla banków, pożyczek pozabankowych, prawników, lub lekarzy . Istnieje też wiele stron internetowych wyróżniających firmy, które w danym roku osiągnęły największy sukces na konkretnych płaszczyznach. Jednak trudno o rzetelny plebiscyt, czy porównywarkę, która uwzględni tylko jedną branżę i będzie działała wyłącznie w oparciu o opinie konsumentów.

W jaki sposób maleńka kwiaciarnia w Toruniu może zwyciężyć plebiscyt?

Firmy nieosiągające spektakularnych sukcesów, jednak przykładające ogromną uwagę do jakości usług, mają nikłe szanse w konkurencji z głośnymi potentatami, którzy mogą pochwalić się oszałamiającymi przychodami ze sprzedaży.

Plebiscyt „Orły Florystyki” jest odpowiedzią na potrzeby drobnych przedsiębiorców, którzy w swojej działalności wykazują się troską o dobro klientów.

Czy w rzetelnym rankingu udział może być płatny?

Kiedy warunkiem przystąpienia do plebiscytu jest opłata, nie można mówić o rzetelności. „Orły Florystyki” to jeden z niewielu, gdzie udział firm jest zupełnie bezpłatny, gdyż zdaniem twórców, nie ma możliwości wyłonienia obiektywne najlepszej firmy, kiedy uczestnikami są wyłącznie te, które za to zapłaciły.

Czy badania ocen „Orłów Branżowych” jest bezstronny?

Tak. Organizatorzy plebiscytu nie przewidują opcji zamieszczania reklam i nie korzystają ze sponsoringu branżowego. Wpływ na wyniki mają wyłącznie klienci, którzy skorzystali wcześniej z usług kwiaciarni i wyrazili swoją opinię na którymkolwiek portalu branżowym, w mediach społecznościowych lub w Google Maps. Jednak do zestawienia brane są tylko oceny wyrażone w liczbach, na przykład popularne gwiazdki.

Skąd wiadomo, że wyniki nie są zmanipulowane?

Do badania ocen klientów zbiera się ogromne ilości danych z większości stron internetowych, umożliwiających wystawienie opinii usługodawcom. W ostatniej edycji zostało przebadanych 19 961 firm oraz 246 973 ocen klientów. W tym celu sprawdzonych zostało 305 709 stron. Przedsiębiorcy nie znają daty przeprowadzenia badania, więc nie mają żadnego wpływu uzyskany wynik.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%