Biuro Obsługi Miasta zostało otwarte w jarocińskim ratuszu. Znajduje się na jego parterze. Wcześniej mieściło się w budynku przy Urzędzie Miejskim w Jarocinie.
Od dziś – wtorku, 2 kwietnia, mieszkańcy mogą udawać się do nowego Biura Obsługi Miasta, które znajduje się w samym centrum Jarocina. Wprowadzono udogodnienia, które usprawnią załatwienie różnych spraw. Do dyspozycji klientów jest ośmiu urzędników – z Wydziału Rozwoju, Wydziału Finansów i Biura Obsługi Miasta – którzy na co dzień zajmują się bieżącą obsługą. Mieszkańcy przyjmowani są w nowoczesnej sali – otrzymują informacje, w jaki sposób załatwić swoją sprawę oraz niezbędne formularze i wnioski.
Elektroniczna lupa umożliwia seniorom oraz osobom niedowidzącym powiększanie obrazu i tekstu. Stanowisko informacji wyposażone jest w pętlę indukcyjną umożliwiającą komunikację bez zakłóceń, eliminując szum z otoczenia dla osób z niepełnosprawnością słuchu. Udostępnione zostało także stanowisko „cichej obsługi” – dla osób, które niekomfortowo czują się wśród większej ilości osób, w miejscu, gdzie są narażone na wiele bodźców – dla osób ze spektrum autyzmu, osób z zespołem Aspergera oraz dla seniorów.
Z urzędem można skontaktować się także poprzez Messengera. Należy odnaleźć stronę: Biuro Obsługi Miasta Jarocin na Facebook’u, polubić ją, a następnie można przesłać zapytanie do pracownika urzędu.
Biuro Obsługi Miasta działa w poniedziałki w wydłużonych godzinach od 8:00 do 18:00. W pozostałe dni interesantów przyjmuje od 8:00 do 16:00. Obsługę starszych i niepełnosprawnych mieszkańców usprawnia także winda, która została zamontowana podczas modernizacji ratusza.
[FOTORELACJA]1450[/FOTORELACJA]
[WIDEO]355[/WIDEO]
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz