W Urzędzie Miejskim w Jarocinie zostają wprowadzone dodatkowe obostrzenia. Najważniejszym dla klientów magistratu jest ograniczenie bezpośredniego kontaktu z urzędnikami. Powodem decyzji władz miasta jest gwałtowny wzrost zachorowań na COVID-19.
[ZT]1357[/ZT]
Do Urzędu Miejskiego w Jarocinie można wejść tylko od strony al. Niepodległości. Pilne sprawy osobiście można załatwić w poszczególnym wydziale tylko po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Klienci we wszystkich sprawach prowadzonych przez Urząd Miejski w Jarocinie mogą kontaktować się z pracownikami magistratu telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00. Wykaz telefonów kontaktowych do poszczególnych wydziałów/referatów urzędu znajduje się tutaj. Zalecany jest również kontakt poprzez pocztę tradycyjną lub za pośrednictwem platformy ePUAP. Osobista wizyta w urzędzie będzie wiązała się z obowiązkiem wpisania się na listę osób odwiedzających urząd.
- Władze samorządowe proszą o wyrozumiałość i stosowanie się do obostrzeń, podkreślając, że wszelkie działania podejmowane są wyłącznie w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców, poprzez zminimalizowanie ryzyka zagrożenia epidemiologicznego jakie stwarza koronawirus. Wszelkie zmiany w funkcjonowaniu UM Jarocin publikowane będą na stronie ww.jarocin.pl oraz na profilu Facebook Gminy Jarocin – czytamy w informacji prasowej Gminy Jarocin.
BIURO OBSŁUGI KLIENTA: [email protected] , tel. 62-747-63-53,
PODATKI I OPŁATY LOKALNE: [email protected] , tel. 62-749-95-80,
GOSPODARKA ODPADAMI: [email protected], tel. 62-749-95-60,
DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA: [email protected], tel. 62-749-96-20,
DOWODY OSOBIOSTE i MELDUNKI: [email protected], tel. 62-749-96-24, 62-749-96-34,
DOKUMENTY URZĘDU STANU CYWILNEGO: [email protected], tel. 62-747-23-05,
REJESTRACJA ZGONU NIE WYMAGA TELEFONICZNEJ REZERWACJI TERMINU: informacja: 62 747 23 05,
REJESTRACJA URODZENIA: zalecana droga elektroniczna przez platformę e-puap, osobista po ustaleniu terminu wizyty: 62 747 23 05,
ZAWARCIE ZWIĄZKU MAŁŻEŃSKIEGO: informacja: 62 747 23 05,
WYDAWANIE ODPISÓW AKTU STANU CYWILNEGO: informacja: 62 747 23 05,
MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ: [email protected], tel. 62-747-01-60,
KOORDYNATOR GMINNEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO W JAROCINIE: [email protected], tel. 62-749-96-30.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz