Jarocin Festiwal 2025 coraz bliżej! Jeśli planujesz być częścią tej legendarnej muzycznej przygody, warto dobrze się przygotować. Niezależnie od tego, czy jesteś weteranem jarocińskich wrażeń, czy debiutujesz pod festiwalową sceną – ten niezbędnik pomoże Ci przetrwać trzy dni pełne dźwięku, słońca (albo deszczu), tłumów i niepowtarzalnego klimatu. Co zabrać, czego unikać, jak się odnaleźć i gdzie złapać chwilę oddechu? Sprawdź – zanim rozkręci się pierwsza gitara!
17 lipca odbędą się Wielkopolskie Rytmy Młodych w Amfiteatrze w Jarocinie. Wstęp na to wydarzenie nie jest biletowany.
[ZT]14309[/ZT]
Teren festiwalu znajduje się na boiskach przy ul. Maratońskiej w Jarocinie. Koncerty odbywają się w dniach 18-20 lipca, a wstęp na to wydarzenie jest biletowany.
[ZT]14301[/ZT]
Zabierzcie ze sobą zakupione bilety lub możecie zakupić je na miejscu, do wyczerpania puli. Następnie z biletem udajecie się do oznaczonych na miejscu punktów wymiany biletów na opaski w godzinach ich otwarcia. Dopiero z opaską zamocowaną na ręce możecie kierować się do wejścia, zarówno na festiwal, jak i pole namiotowe, również w godzinach ich otwarcia. Opaska na ręce uprawnia Was do wejścia, opuszczania i ponownego wejścia na teren wydarzenia. Zdjęcie lub uszkodzenie opaski jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego uczestnictwa w festiwalu oraz ze wstępu na pole namiotowe.
KONTENER 1: sprzedaż biletów, punkt obsługi klienta
KONTENER 3: wymiana opasek: karnety & bilety dzień pierwszy & pole namiotowe
PIĄTEK: 12:00 – 00:30
KONTENER 1: sprzedaż biletów, punkt obsługi klienta, lista gości, lista media
KONTENER 2: wymiana opasek: karnety & bilety dzień pierwszy
KONTENER 3: wymiana opasek: karnety & bilety dzień pierwszy & pole namiotowe
SOBOTA: 14:00 – 00:30
KONTENER 1: sprzedaż biletów, punkt obsługi klienta, lista gości, lista media
KONTENER 2: wymiana opasek: karnety & bilety dzień drugi & pole namiotowe
NIEDZIELA: 15:00 – 23:00
KONTENER 1: sprzedaż biletów, punkt obsługi klienta, lista gości, lista media
KONTENER 2: wymiana opasek: karnety & bilety dzień trzeci & pole namiotowe
KONTENER 1 i 2 – będzie znajdował się przy wejściu na teren festiwalu, przy ulicy Maratońskiej
KONTENER 3 – będzie znajdował się przy wejściu na pole namiotowe, przy ulicy Okrężnej
Zachęcamy do wymiany biletów na opaski z wyprzedzeniem, aby uniknąć kolejek przy bramach. Karnety są wymieniane przez wszystkie dni trwania festiwalu, bilety jednodniowe tylko w dniu ich obowiązywania. Z wyjątkiem biletów na pierwszy dzień, które można wymienić również w czwartek.
piątek / 18 lipca – godz. 15:45
sobota / 19 lipca – godz. 16:00
niedziela / 20 lipca – godz. 15:15
Pole namiotowe otwieramy w czwartek 17 lipca o godzinie 14:00, a zamykamy w poniedziałek 21 lipca o godzinie 12:00.
Zaplanujcie swój przyjazd na pole namiotowe w godzinach otwarcia punktu obsługi klienta, w którym wymienicie bilet na pole namiotowe na opaskę, która uprawnia Was do wejścia na jego teren. Jeżeli przyjedziecie poza tymi godzinami, tymczasowy wstęp na pole namiotowe również będzie możliwy. Zapraszamy wówczas bezpośrednio do wejścia na pole namiotowe: tam zostaniecie poinformowani o procedurze wstępu.
Bilety jednodniowe oraz karnety są jeszcze dostępne w sprzedaży online: https://jarocinfestiwal.pl/ oraz będzie można kupić je na miejscu, w godzinach pracy punktu sprzedaży biletów podanych wyżej, do wyczerpania puli.
WAŻNE: Bilet musi posiadać kod kreskowy lub kod QR – nie wystarczy potwierdzenie zamówienia biletu. Nie ma potrzeby drukowania biletu – można go pokazać na telefonie lub tablecie. Prosimy wówczas o wcześniejsze pobranie pliku z biletem w dobrej jakości i maksymalne rozjaśnienie ekranu urządzenia, na którym będzie on pokazywany.
Zamiana biletów na opaskę jest warunkiem wejścia na festiwal i pole namiotowe i podlega jej wyłącznie oryginalny, niewykorzystany wcześniej bilet. Przypominamy, że jedynie bilety zakupione w oficjalnych punktach sprzedaży gwarantują możliwość wejścia na festiwal. Odradzamy zakup biletów poza autoryzowanymi punktami, ponieważ istnieje ryzyko zakupu biletów fałszywych lub nieważnych, które nie umożliwiają wejścia na koncert.
Każdy uczestnik wymienia bilet na opaskę osobiście. Z jednej opaski podczas całego festiwalu może korzystać tylko jedna osoba, nie ma możliwości przekazania jej innej osobie.
Samowolne opuszczenie terenu festiwalu z uszkodzoną lub zerwaną opaską jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w wydarzeniu.
Dzieci, które nie mają skończonych 7 lat mogą wejść bezpłatnie z opiekunem (posiadającym ważny bilet), konieczne będzie posiadanie dokumentu, poświadczającego wiek dziecka.
Zapewniamy platformę do oglądania koncertów z bardziej komfortowym wjazdem w miejscu zaznaczonym na mapce. Ulepszamy przejazd na małą scenę na ulicy Maratońskiej. Na terenie wydarzenia dostępne będą dostosowane toalety na poziomie 0 oraz wydzielamy dogodny sektor na polu namiotowym. Jeśli macie dodatkowe pytania lub chcecie jeszcze zgłosić bezpłatny udział opiekuna na jeden bilet, prosimy o wiadomość mailową na adres: [email protected].
Wejście na teren festiwalu jest możliwe wyłącznie ulicą Maratońską od strony ulicy Okrężnej oraz Żerkowskiej. Patrzcie na znaki kierunkowe, umieszczone wokół terenu festiwalu.
UWAGA! W związku z organizacją festiwalu, od 15 do 22 lipca, fragment ul. Maratońskiej, od ul. Okrężnej, do Al. Światowego Dnia Roweru zostanie zamknięty. Nie będzie problemu z wjazdem do marketu i na Osiedle Ogrody. Od soboty 12 lipca zostanie zamknięty także fragment ulicy Bogusław – od parku, do skrzyżowania z ulicą Maratońską. Na ulicach przyległych terenom festiwalowym zostanie również zmieniony ruch na jednokierunkowy oraz będą wprowadzone zakazy parkowania.
Uważajcie na znaki – szczególnie w okolicy Osiedla 700-lecia.
[ZT]14351[/ZT]
Na terenie festiwalu dostępny jest płatny parking niestrzeżony. Zasady korzystania z niego oraz bilety znajdziecie na: https://jarocinfestiwal.pl/. Bilety będzie można kupić także na miejscu, przy wjeździe na parking (płatność kartą płatniczą) – ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, zalecamy jednak zakup online z wyprzedzeniem.
Bilet na parking obowiązuje na jednorazowy wjazd.
Parking działa od 17 lipca 2025 roku od godz. 14:00 do dnia 21 lipca 2025 roku do godz. 12:00. Wjazd na parking możliwy jest wyłącznie od ulicy Okrężnej i odbywa się w ruchu jednokierunkowym. Wyjazd z parkingu będzie od strony Al. Światowego Dnia Roweru i ul. Wrzosowej i odbywa się również w ruchu jednokierunkowym. Wjazd i wyjazd są możliwe o dowolnej porze funkcjonowania parkingu.
Osoby z założoną opaską festiwalową będą mogły przechodzić pomiędzy parkingiem a polem, dlatego jeśli nocujecie na polu, w pierwszej kolejności warto udać się do punktu wymiany biletów na opaski i dopiero na parking, z którego krótszą drogą będziecie mogli zabrać swoje rzeczy na pole.
Nie ma możliwości nocowania w aucie na parkingu. Jeśli macie taką potrzebę, umożliwiamy spanie w samochodzie osobowym w miejscu wyznaczonym dla kamperów – obowiązuje wówczas zakup biletu dla kampera.
Pole namiotowe otwieramy 17 lipca o godzinie 14:00 a zamykamy 21 lipca o godzinie 12:00.
Korzystanie z pola namiotowego jest możliwe tylko dla osób, które mają zakupiony bilet na pole namiotowe lub glamping, wymieniony na opaskę oraz bilet jednodniowy lub karnet na festiwal, wymieniony na opaskę. Korzystanie z pola namiotowego i glampingu nie jest możliwe w przypadku posiadania wyłącznie biletu lub karnetu na festiwal, bez dodatkowo zakupionego biletu na pole namiotowe. Korzystanie z pola namiotowego i glampingu nie jest możliwe również na podstawie samego biletu na pole namiotowe lub glamping, bez biletu na festiwal.
Osoby posiadające bilety na glamping proszone są o udanie się w pierwszej kolejności do kontenera 3, aby wymienić bilety na opaski. Następnie należy udać się obsługi pola namiotowego w celu uzupełnienia dokumentacji i odbioru namiotu glamping.
Przypominamy, że niedozwolone jest rozkładanie przemysłowych lub handlowych namiotów wielkogabarytowych.
Teren pola namiotowego będzie strzeżony przez ochronę festiwalu oraz będzie zapewniona całodobowa opieka medyczna. Na polu namiotowym będą wyznaczone miejsca, w których będzie można podładować telefony oraz korzystać z małych kuchenek gazowych lub rozpalić jednorazowego grilla.
Na terenie pola namiotowego będą prysznice, umywalki oraz toalety. Nie będzie dostępu do wody pitnej.
Przewidujemy strefę dla osób z niepełnosprawnościami oraz dla rodzin z dziećmi w punkcie wskazanym na poniższej mapie.
Kamperami wjeżdżacie na pole namiotowe przez parking, od ulicy Okrężnej, w ruchu jednokierunkowym.
Wjazd kamperem na pole namiotowe odbywa się na podstawie okazania dedykowanego tego typu pojazdom biletu wstępu. Liczba osób znajdujących się w pojeździe nie może przekraczać liczby osób wskazanej na bilecie. Po wjeździe na teren pola namiotowego wszystkie osoby wspólnie i niezwłocznie powinny udać się do punktu wymiany biletów na opaski. W przeciwnym wypadku po opuszczeniu pola namiotowego nie będą miały możliwości powrotu na jego teren.
Strefa gastronomiczna funkcjonuje w dniach 18-20 lipca 2025 roku od pierwszego do ostatniego koncertu.
Do Waszej dyspozycji będą foodtrucki oferujące szerokie menu (dania mięsne, wege, ciepłe napoje – kawa, herbata, napoje bezalkoholowe i alkoholowe – piwo oraz wysokoprocentowe) oraz miejsce z ławostołami i parasolami.
Dla mieszkańców pola namiotowego będzie możliwe zakupienie śniadania i kawy w godzinach porannych.
Na terenie wydarzenia (zakup biletów, parking, strefa gastronomiczna) będą możliwe tylko płatności kartą oraz inne metody płatności w technologii zbliżeniowej.
Na mapce zaznaczyliśmy punkt wymiany gotówki na karty przedpłacone, którymi będziecie mogli płacić w strefie gastronomicznej.
Przewidziane są szafy ładujące oraz depozytowe, ulokowane przy ulicy Maratońskiej oraz na polu namiotowym w cenie 27 zł, o szczegóły i dokładną lokalizację prosimy zapytać obsługę na miejscu.
Ze zgubami i pytaniami o nie, prosimy o zgłaszanie się do punktu obsługi klienta (KONTENER 1).
Jak co roku, na terenie festiwalu będą dwa stoiska z koszulkami festiwalowymi.
Zachęcamy Was gorąco do dbania o czystość na terenie festiwalu i pola namiotowego. W tym roku spotkacie także wolontariuszy Każda Puszka Cenna, którzy będą zbierać od Was puszki – NIE ZGNIATAJCIE ICH! Zaglądajcie także do ich strefy, gdzie czekają na Was ciekawe atrakcje, w tym tradycyjne już układanie pixelaty.
Dbajcie o swoje bezpieczeństwo, ale także komfort innych festiwalowiczów. Stosujcie się do wytycznych obsługi na miejscu i obserwujcie nasze komunikaty.
Na festiwalu mamy pełne zabezpieczenie medyczne i ratunkowe.
Teren jest niezadaszony, więc przygotujcie się na zmienne warunki pogodowe, zarówno na upał (kremy z filtrem, nakrycie głowy), jak i na deszcz (peleryny przeciwdeszczowe, nieprzemakalne obuwie). Nie zabierajcie parasolek z metalowymi zakończeniami.
Po zmroku mogą pojawić się komary, więc weźcie to pod uwagę – możecie wziąć środki na nie w niewielkich opakowaniach.
[ZT]14376[/ZT]
Na teren festiwalu nie mogą wchodzić zwierzęta, dlatego nie zabierajcie ich ze sobą.
Tak jak w ubiegłym roku, zapewniamy kurtyny wodne oraz darmową wodę pitną na terenie festiwalu! Dlatego zachęcamy do zabierania pustych bidonów (nie mogą być szklane, ani metalowe).
W przypadku upałów, każdy uczestnik będzie mógł wnieść jedną, szczelnie zamkniętą butelkę wody 0,5l w plastikowym opakowaniu.
Do zobaczenia już niebawem!
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz