Zamknij

Wybierasz się na Jarocin Festiwal 2021? To musisz wiedzieć! (AKTUALIZACJA, WIDEO)

15:21, 13.07.2021 N.P Aktualizacja: 17:07, 13.07.2021
Skomentuj foto.: Jarocin Festiwal foto.: Jarocin Festiwal
reo

Trzy dni zostały do otwarcia bram Jarocin Festiwal 2021. Organizatorzy największego muzycznego wydarzenia w naszym powiecie publikują garść informacji. Powinien się z nimi zapoznać każdy, kto chce uczestniczyć w tym trzydniowym świecie polskiego rocka.

 

WSTĘP NA WYDARZENIE

Otwarcie bram: piątek / 16 lipca – godz. 14:30, sobota / 17 lipca – godz. 14:30, niedziela / 18 lipca – godz. 13:30

Wcześniejsza wymiana biletów na opaski: dla karnetowiczów oraz osób posiadających bilety na pierwszy dzień festiwalu od czwartku 15 lipca od 13:00 oraz w piątek 16 lipca od 10:00; dla osób posiadających bilety na drugi od soboty 17 lipca od 10:00; dla osób posiadających bilety na trzeci dzień od niedzieli 18 lipca od 12:00. Organizatorzy zachęcają do wymiany biletów na opaski z wyprzedzeniem, celem uniknięcia kolejek przy bramach.

W piątek, 16 lipca i sobotę, 17 lipca od 10:00 będzie funkcjonował dodatkowy punkt wymiany opasek. Znajdzie się on w punkcie na dworcu PKP Organizatorzy zachęcają do wymiany biletów na opaski w tym punkcie, aby uniknąć kolejek przy bramach.

Każdy bilet jest wymieniony na opaskę, której zdjęcie, zerwanie lub zgubienie równoznaczne jest z rezygnacją z wydarzenia. Każdy uczestnik wymienia bilet na opaskę osobiście. Nie ma możliwości, aby z jednego karnetu korzystała więcej niż jedna osoba.

Regulaminem imprezy: www.goodtaste.pl/regulamin lub https://www.jarocinfestiwal.pl/.

 

INFORMACJA O BILETACH

Każdy zakupiony bilet lub karnet podlega obowiązkowi wymiany na opaskę, gwarantującą wejście na festiwal. Jedynie bilety zakupione w oficjalnych punktach sprzedaży gwarantują możliwość wejścia na festiwal. Organizatorzy odradzają zakup biletów poza autoryzowanymi punktami, ponieważ istnieje ryzyko zakupu biletów fałszywych lub nieważnych, które nie umożliwiają wejścia na koncert. 

Każdy bilet jest wymieniony na opaskę, której zdjęcie, zerwanie lub zgubienie równoznaczne jest z rezygnacją z wydarzenia. Każdy uczestnik wymienia bilet na opaskę osobiście. Nie ma możliwości, aby z jednego karnetu korzystała więcej niż jedna osoba.

WAŻNE: Bilet musi posiadać kod kreskowy lub kod QR. Nie wystarczy potwierdzenie zamówienia biletu. Nie ma potrzeby drukowania biletu. Można go przedstawić na telefonie lub tablecie. 

Bilety, które zostały zakupione na edycję w 2020 roku nie są honorowane. Należy zwracać je w miejscu zakupu.

 

DOJAZD I PARKING

UWAGA! Wejście na teren festiwalu jest wyłącznie od ul. Okrężnej. Patrzcie na znaki kierunkowe.

Na festiwal można dotrzeć pieszo, samochodem, pociągiem i innymi środkami komunikacji. Jarocin Festiwal odbywa się na boiskach przy ul. Maratońskiej. Organizatorzy proszą o kierowanie się wzdłuż znaków kierunkowych, umieszczonych wokół terenu festiwalu. Ul. Maratońska będzie wyłączona z użytkowana dla ruchu na długości boisk piłkarskich i wstęp na nią będą miały wyłącznie osoby z biletami lub karnetami. 

Na dworcu PKP, na drukowanym znaku kierunkowym, został umieszczony kod QR, który po zeskanowaniu wskaże pieszą i najkrótszą drogę dotarcia na teren festiwalu. 

Na terenie festiwalu dostępny jest płatny parking niestrzeżony. Zasady korzystania z niego są zamieszczone w regulaminie, który znajdziecie na https://www.jarocinfestiwal.pl/parking/.

 

 POLE NAMIOTOWE I SANITARIATY

Korzystanie z pola namiotowego jest przyznane tylko i wyłącznie osobom, które mają zakupiony bilet na pole namiotowe oraz bilet jednodniowy lub karnet na festiwal. Nie jest ono możliwe w przypadku posiadania wyłącznie biletu lub karnetu na festiwal, bez dodatkowo zakupionego biletu na pole namiotowe.

Każda osoba posiadająca bilet na pole namiotowe ma obowiązek wymienić go na opaskę w punkcie wymiany opasek przy ul. Maratońskiej, czynnym od czwartku 15 lipca od 13:00 do godz. 23.00. W piątek i sobotę można wymienić bilety na opaski od 10:00 do 23:00, a w niedzielę od 12:00 do 23:00. Wstęp na pole namiotowe możliwy jest od 15 lipca od 15.00. Pole namiotowe należy opuścić do 19 lipca do 12.00.

Teren pola namiotowego będzie strzeżony przez ochronę festiwalu. Będzie tam dostęp do prądu oraz wyznaczone miejsca, w których będzie można podładować telefony. Na terenie pola namiotowego udostępnione zostaną prysznice, toalety oraz umywalki. Nie będzie dostępu do wody pitnej. 

Wszystkie zasady funkcjonowania pola namiotowego dostępne są w regulaminie, który znajduje się na https://www.jarocinfestiwal.pl/pole-namiotowe/.

 

STREFA GASTRONOMICZNA

Strefa gastronomiczna funkcjonuje w dniach 16-18 lipca od pierwszego do ostatniego koncertu.

 

KWESTIE BEZPIECZEŃSTWA

Każdy uczestnik zobowiązany jest do wyposażenia się w środki ochrony osobistej (maseczka zakrywająca usta i nos). Uczestnicy zobowiązani są do bezwzględnego przestrzegania poleceń obsługi, ochrony i organizatora. Skanowanie biletów odbywać się będzie bezdotykowo. W tym celu organizatorzy proszą o przygotowanie biletu w formie papierowej lub elektronicznej. Jeżeli uczestnik posiada bilet w formie elektronicznej, powinien uregulować ekran na najwyższym poziomie jasności, a także zadbać o czystość ekranu. Deklaracja o stanie zdrowia jest dobrowolna i może zostać podana do weryfikacji na wejściu.

Organizatorzy proszą o nieprzenoszenie posiłków i napojów ze strefy gastronomicznej do strefy koncertowej. Zachęcają do ich spożywania ich w wyznaczonych do tego miejscach. 

 

STREFA MIESZKAŃCA 

Dla wszystkich posiadających Jarocińską Kartę Mieszkańca dostępna jest festiwalowa Strefa Mieszkańca, która znajduje się poza terenem festiwalu od ul. Maratońskiej. W festiwalowej Strefie Mieszkańca transmitowane są koncerty z Jarocin Festiwal 2021, dostępna jest dedykowana strefa gastronomiczna z food truckami oraz miejsce z ławo stołami i parasolami.

Karta mieszkańca jest dostępna dla każdego mieszkańca gminy Jarocin, który znajduje się w rejestrze osób zameldowanych i która ukończyła 16. rok życia (dzieci i młodzież poniżej 16. roku życia, mogą korzystać ze zniżek oraz rabatów dla kart należących do ich rodziców). Po utworzeniu profilu na portalu lub aplikacji: www.jarocin.pl oraz pozytywnej weryfikacji wniosku, mieszkańcy uzyskują dostęp do karty mieszkańca w wersji cyfrowej lub może złożyć wniosek o wydanie karty w wersji fizycznej i odebrać ją w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Jarocinie oraz w samej festiwalowej Strefie Mieszkańca w formie elektronicznej.

Liczba osób przebywająca jednocześnie w Strefie Mieszkańca jest ograniczona.

 

INFORMACJE DODATKOWE

Festiwal jest niezadaszony, więc trzeba przygotować się na zmienne warunki pogodowe. Zaleca się zabranie ze sobą zarówno kremów do opalania i okryć głowy, jak i przeciwdeszczowych peleryn oraz kaloszy. Nie zabierajcie parasolek z ostrymi zakończeniami. 

Na festiwalu pełne zabezpieczenie medyczne i ratunkowe. 

Na terenie festiwalu nie ma dostępu do WI-FI.

Na terenie festiwalu jest dostępny depozyt w cenie 20 zł jednorazowo.

Na terenie festiwalu funkcjonuje punkt rzeczy znalezionych – prosimy o zgłaszanie się do punktu depozytu. Szczegóły w regulaminie na www.jarocinfestiwal.pl.

W przypadku upałów, każdy uczestnik będzie mógł wnieść jedną, szczelnie zamkniętą butelkę wody 0,5l w plastikowym opakowaniu.

Na teren festiwalu nie mogą wchodzić zwierzęta.

 

(AKTUALIZACJA, 17:03)

Jak będzie wyglądało miejsce, w którym odbędzie się Jarocin Festiwal 2021? Zobacz na poniższym wideo. 

[WIDEO]245[/WIDEO]

(N.P)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%