Zamknij

JAROCIN FESTIWAL 2022. NIEZBĘDNIK FESTIWALOWICZA

12:45, 08.07.2022 Aktualizacja: 14:57, 08.07.2022
Skomentuj

Jarocin Festiwal 2022 zbliża się wielkimi krokami. Jak co roku organizatorzy największej imprezy muzycznej na naszym terenie przygotowali garść niezbędnych informacji dla jej uczestników. Jak dojechać na festiwal? Gdzie wymienić bilety na opaski? Czego nie wnosić ze sobą na teren Festiwalu? Co zrobić, gdy opaska się zerwie? Kto po kim i kiedy wystąpi na scenie Jarocin Festiwal 2022? Na te i inne pytania odpowiedzi znajdziecie poniżej.

 

DOJAZD 

Wejście na teren festiwalu jest możliwe wyłącznie ul. Maratońską od strony ul. Okrężnej oraz ul. Żerkowskiej. Należy patrzeć na znaki kierunkowe, umieszczone wokół terenu festiwalu. Ul. Maratońska jest wyłączona z użytkowania dla ruchu na długości boisk piłkarskich i wstęp na nią mają wyłącznie osoby z biletami lub karnetami.

PARKING

Na terenie festiwalu dostępny jest płatny parking niestrzeżony. Zasady korzystania z niego są zamieszczone w regulaminie, który znajduje się na stronie: jarocinfestiwal.pl/bilety. Parking działa od 15:00 14 lipca do 12:00 18 lipca. Wjazd na parking możliwy jest wyłącznie od ul. Okrężnej i odbywa się w ruchu jednokierunkowym. Wyjazd z parkingu jest od ul. Wrzosowej i odbywa się również w ruchu jednokierunkowym. Bilety na parking są do kupienia online na: jarocinfestiwal.pl/bilety/ lub na miejscu (płatność kartą płatniczą), do wyczerpania puli miejsc.

Wjazd na teren parkingu wiąże się z jednorazową opłatą: motocykle – 30 zł, samochody osobowe – 70 zł, kamper/samochód osobowy przystosowany do spania (wraz z podłączeniem do prądu) – 300 zł + 50 zł liczone od każdej osoby za dostęp do strefy sanitarnej na polu namiotowym od 15:00 14 lipca do 12:00 18 lipca. Nie ma możliwości nocowania w aucie na parkingu, z wyjątkiem kamperów i samochodów osobowych przystosowanych do spania. Właściciele pozostałych pojazdów zaproszeni są do noclegu na polu namiotowym. 

POLE NAMIOTOWE I SANITARIATY

Wszystkie zasady funkcjonowania pola namiotowego dostępne są w regulaminie, który znajduje się na stronie: jarocinfestiwal.pl/bilety. Bilety na pole namiotowe są do kupienia online: jarocinfestiwal.pl/bilety lub na miejscu (płatność kartą płatniczą), do wyczerpania puli miejsc. Pole namiotowe jest czynne od 15:00 14 lipca do 12:00 18 lipca.

Korzystanie z pola namiotowego jest przyznane tylko osobom, które mają zakupiony bilet na pole namiotowe oraz bilet jednodniowy lub karnet na festiwal. Korzystanie z pola namiotowego nie jest możliwe w przypadku posiadania wyłącznie biletu lub karnetu na festiwal, bez dodatkowo zakupionego biletu na pole namiotowe. Każda osoba posiadająca bilet na pole namiotowe ma obowiązek wymienić go na opaskę w punkcie wymiany opasek przy ul. Maratońskiej. Ten jest czynny w czwartek od 13:00 do 22.00, w piątek od 11:00 do 24:00, w sobotę i niedzielę od 12:00 do 24:00.

Teren pola namiotowego jest strzeżony przez ochronę festiwalu oraz jest na nim zapewniona całodobowa opieka medyczna. Na polu namiotowym są wyznaczone miejsca, w których można podładować telefony. Na terenie pola namiotowego są prysznice, umywalki oraz toalety. Nie ma dostępu do wody pitnej. 

WSTĘP NA WYDARZENIE

Jarocin Festiwal 2022 odbywa się od 15 do 17 lipca na boiskach przy ul. Maratońskiej w Jarocinie. Otwarcie bram: w piątek i sobotę o 14:30, w niedzielę o 14:15.   

INFORMACJE O BILETACH I WYMIANIE NA OPASKI

Zamianie na opaskę podlega wyłącznie oryginalny, niewykorzystany wcześniej bilet. Jedynie bilety zakupione w oficjalnych punktach sprzedaży gwarantują możliwość wejścia na festiwal. Zakup biletów poza autoryzowanymi punktami wiąże się z ryzykiem zakupu biletów fałszywych lub nieważnych, które nie umożliwiają wejścia na koncert. Bilet musi posiadać kod kreskowy lub kod QR – nie wystarczy potwierdzenie zamówienia biletu. Nie ma potrzeby drukowania biletu – można go przedstawić na telefonie lub tablecie. Organizatorzy proszą o wcześniejsze pobranie pliku z biletem w dobrej jakości i maksymalne rozjaśnienie ekranu urządzenia, na którym jest on pokazywany.

Organizator zachęca do wymiany biletów na opaski z wyprzedzeniem, w celu uniknięcia kolejek przy bramach. Jest to możliwe dla karnetowiczów oraz osób posiadających bilety na pierwszy dzień festiwalu od czwartku, 14 lipca, od 13:00 do 22:00 oraz w piątek, 15 lipca, od 11:00 do 24:00. Dla osób posiadających karnety i bilety na drugi dzień festiwalu od soboty, 16 lipca, od 12:00 do 24:00. Dla osób posiadających karnety i bilety na trzeci dzień festiwalu od niedzieli, 17 lipca, od 12:00 do 23:00.

Każdy uczestnik wymienia bilet na opaskę osobiście. Nie ma możliwości, aby z jednego karnetu korzystała więcej niż jedna osoba. Wstęp na teren Festiwalu przysługuje wyłącznie osobom posiadającym nieuszkodzoną opaskę umocowaną na ręce. Z jednej opaski podczas całego Festiwalu może korzystać tylko jedna osoba. W przypadku zerwania lub uszkodzenia opaski uczestnik Festiwalu zobowiązany jest do natychmiastowego zgłoszenia się do organizatora lub kierownika ochrony przy bramie imprezy wraz z uszkodzoną opaską, gdzie zostanie ona wymieniona na nową i zapiętą na ręce. Wymianie podlegają wyłącznie opaski uszkodzone na terenie Festiwalu. Samowolne opuszczenie terenu Festiwalu z uszkodzoną lub zerwaną opaską, bez wcześniejszego powiadomienia organizatora lub kierownika ochrony, jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w wydarzeniu.

Bilety jednodniowe oraz karnety są jeszcze dostępne w sprzedaży online, na stronie: jarocinfestiwal.pl/bilety. Na miejscu także istnieje możliwość zakupu biletów. W piątek, 15 lipca, od 11:00 do 22:00, w sobotę, 16 lipca, od 12:00 do 22:00, w niedzielę, 17 lipca, od 12:00 do 22:00. Każdy zakupiony bilet lub karnet podlega obowiązkowi wymiany na opaskę gwarantującą wejście na festiwal. 

ZAKAZ WNOSZENIA NA POLE FESTIWALOWE

Obowiązuje zakaz wnoszenia na teren wydarzenia między innymi: broni, alkoholu, niebezpiecznych przedmiotów i narzędzi, materiałów wybuchowych i pirotechnicznych, środków odurzających i substancji psychotropowych, środków trujących i promieniotwórczych, płynów łatwopalnych, napojów w opakowaniach szklanych, plastikowych, metalowych i kartonowych, artykułów spożywczych, profesjonalnych aparatów fotograficznych, selfie sticków oraz parasoli z ostrym zakończeniem.

STREFA GASTRONOMICZNA

Strefa gastronomiczna funkcjonuje w dniach 15-17 lipca od pierwszego do ostatniego koncertu. Do dyspozycji festiwalowiczów są food trucki oferujące szerokie menu oraz miejsce z ławostołami i parasolami. Dla mieszkańców pola namiotowego możliwe wcześniejsze zakupienie śniadania. 

Na terenie strefy gastronomicznej obowiązuje bezgotówkowy system płatności. Honorowane są karty płatnicze oraz inne metody płatności w technologii zbliżeniowej. Organizator przygotował dla festiwalowiczów specjalną kartą przedpłaconą ENJOY THE MUSIC, którą można doładować za gotówkę. Na terenie Festiwalu znajduje się oznaczony punkt wymiany gotówki na karty ENJOY THE MUSIC.

STREFA MIESZKAŃCA

Dla wszystkich posiadających Jarocińską Kartę Mieszkańca dostępna jest festiwalowa Strefa Mieszkańca, która znajduje się poza terenem festiwalu od ul. Maratońskiej. W festiwalowej Strefie Mieszkańca dostępna jest dedykowana strefa gastronomiczna z food truckami oraz miejsce z ławostołami i parasolami.

Karta Mieszkańca jest dostępna dla każdego mieszkańca gminy Jarocin, który znajduje się w rejestrze osób zameldowanych i który ukończył 16. rok życia (dzieci i młodzież poniżej 16. roku życia mogą korzystać ze zniżek oraz rabatów dla kart należących do ich rodziców). Po utworzeniu profilu na portalu: jarocin.pl lub w aplikacji oraz pozytywnej weryfikacji wniosku, mieszkańcy uzyskują dostęp do Karty Mieszkańca w wersji cyfrowej lub mogą złożyć wniosek o wydanie Karty w wersji fizycznej i odebrać ją w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Jarocinie oraz w samej festiwalowej Strefie Mieszkańca w formie elektronicznej. Liczba osób przebywająca jednocześnie w Strefie Mieszkańca jest ograniczona.

INFORMACJE DODATKOWE

Festiwal jest niezadaszony, więc należy przygotować się na zmienne warunki pogodowe. Zalecane jest zabranie ze sobą zarówno kremów do opalania i okrycia na głowę, jak i przeciwdeszczowych peleryn oraz kaloszy. Nie warto zabierać parasolek z ostrymi zakończeniami, ponieważ nie można wnosić ich na teren wydarzenia. W przypadku upałów każdy uczestnik może wnieść jedną szczelnie zamkniętą butelkę wody 0,5 l w plastikowym opakowaniu.

Na Festiwalu jest pełne zabezpieczenie medyczne i ratunkowe. Za to nie ma dostępu do WI-FI. Na terenie Festiwalu jest dostępny depozyt w cenie 20 zł jednorazowo. Funkcjonuje też punkt rzeczy znalezionych. Należy zgłosić się do punktu depozytu. Na teren Festiwalu nie mogą wchodzić zwierzęta.

HARMONOGRAM KONCERTÓW*:

15.07.2022 – PIĄTEK

DUŻA SCENA:

15:00 – The Poks

15:45 – Ikarus Feel

16:30 – Czesław Śpiewa

17:40 – Brodka

19:00 – Włochaty

20:30 – Artur Rojek

22:15 – Illusion

00:00 – Kalush Orchestra

MAŁA SCENA:

18:30 – Lochy i Smoki

20:00 – Hedone

21:30 – Flapjack

 

16.07.2022 – SOBOTA

DUŻA SCENA:

15:00 – Hańba!

15:45 – Laureat Jarocińskich Rytmów Młodych

16:30 – Dr Misio

17:40 – Mery Spolsky

19:00 – Sztywny Pal Azji

20:30 – Pidżama Porno

22:00 – KSU

23:30 – IRA

MAŁA SCENA:

18:30 – Ye.stem

20:00 – Spokój

21:30 – The Stubs

 

17.07.2022 – NIEDZIELA

DUŻA SCENA:

14:45 – Laureat Jarocińskich Rytmów Młodych

15:30 – Hunter

16:40 – Kaśka Sochacka

18:00 – Kobranocka

19:30 – Ralph Kaminski

21:00 – Dżem

22:30 – Kult

MAŁA SCENA:

17:30 – Kaszel

19:00 – Pleasure Trap

20:30 – Rat Kru

22:00 – CF98

*Podany harmonogram jest orientacyjny i może ulegać nieznacznym zmianom.

(N.P)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%