Zamknij

Praca w Urzędzie Miejskim w Jarocinie. Takiej osoby szuka burmistrz miasta

14:34, 04.01.2023 N.P Aktualizacja: 14:34, 04.01.2023
Skomentuj foto.: Gmina Jarocin foto.: Gmina Jarocin

Burmistrz Jarocina ogłosił nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Jarocinie. Poszukiwany jest młodszy referent w Wydziale Administracji – Kancelaria Burmistrza. Miałby on zajmować stanowisko do spraw obsługi klienta.

 

Zakres zadań wykonywanych na tym stanowisku obejmuje m.in.: prowadzenie spraw w zakresie obsługi klienta Urzędu Miejskiego, prowadzenie spraw związanych z rejestracją korespondencji wpływającej do urzędu poprzez systemy informatyczne, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, obsługa poczty elektronicznej oraz telefoniczna obsługa klienta Urzędu Miejskiego w Jarocinie.

Niezbędne wymagania to: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie średnie.

Dokumenty należy składać do 13 stycznia do godz. 12:00. Można to zrobić osobiście – w Biurze Obsługi Klienta, ul. Tadeusza Kościuszki 15B w Jarocinie (siedziba JAR) lub przesłać na adres (nie decyduje data stempla pocztowego): Urząd Miejski w Jarocinie, Aleja Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „OFERTA PRACY: Młodszy referent w Wydziale Administracji – Kancelaria Burmistrza, Stanowisko do spraw obsługi klienta”. 

(N.P)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%