Burmistrz Jarocina ogłosił nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Jarocinie. Poszukiwany jest młodszy referent w Wydziale Administracji – Kancelaria Burmistrza. Miałby on zajmować stanowisko do spraw obsługi klienta.
Zakres zadań wykonywanych na tym stanowisku obejmuje m.in.: prowadzenie spraw w zakresie obsługi klienta Urzędu Miejskiego, prowadzenie spraw związanych z rejestracją korespondencji wpływającej do urzędu poprzez systemy informatyczne, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, obsługa poczty elektronicznej oraz telefoniczna obsługa klienta Urzędu Miejskiego w Jarocinie.
Niezbędne wymagania to: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie średnie.
Dokumenty należy składać do 13 stycznia do godz. 12:00. Można to zrobić osobiście – w Biurze Obsługi Klienta, ul. Tadeusza Kościuszki 15B w Jarocinie (siedziba JAR) lub przesłać na adres (nie decyduje data stempla pocztowego): Urząd Miejski w Jarocinie, Aleja Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „OFERTA PRACY: Młodszy referent w Wydziale Administracji – Kancelaria Burmistrza, Stanowisko do spraw obsługi klienta”.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz