Zmieniają się godziny pracy Zakładu Usług Społecznych. Klienci będą obsługiwani krócej niż dotychczas. Na szczęście tylko raz w tygodniu. Modyfikacja czasu pracy ZUS-u została wprowadzona tymczasowo.
- Od 22 listopada w każdy poniedziałek sale obsługi klientów w ZUS będą otwarte od godz. 8:00 do 17:00, godzinę krócej niż dotychczas – poinformował Paweł Żebrowski, rzecznik Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Skrócony czas urzędowania będzie obowiązywał do 31 marca przyszłego roku. Zmianie uległy tylko godziny obsługi klientów w poniedziałki. W pozostałe robocze dni tygodnia ZUS obsługuje klientów bez zmian, w godzinach od 8:00 do 15:00.
Na wizytę w ZUS-ie najlepiej umówić się wcześniej. Wówczas uniknie się ewentualnego czekania w kolejce. Można to zrobić elektronicznie – przez PUE ZUS albo telefonicznie. Numery telefonów, pod którymi możemy umówić wizytę, znajdują się na stronie internetowej zus.pl. Klienci mają też możliwość odbycia e-wizyty w ZUS, czyli wideorozmowy z pracownikiem Zakładu, na wybrany przez siebie temat. Na e-wizytę należy umówić się przez stronę internetową ZUS-u.
Do dyspozycji klientów pozostaje też Centrum Obsługi Telefonicznej Zakładu Usług Społecznych pod numerem telefonu: 22 560 16 00. Czynne od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 18:00. ZUS przypomina też o możliwości kontaktowania się z Zakładem poprzez PUE ZUS. Wystarczy założyć profil na PUE, następnie go potwierdzić, by móc np. składać dokumenty w ZUS bez konieczności wychodzenia z domu.
Klienci przypisani do:
- I Oddziału ZUS w Poznaniu i podlegających mu jednostek terytorialnych, mogą się umówić na wizytę w ZUS pod numerem telefonu: 61 841 68 45;
- II Oddziału ZUS w Poznaniu i podlegających mu jednostek w terenie – 61 87 45 358;
- Oddziału ZUS w Pile i podlegających mu jednostek terytorialnych – 727 690 282;
- Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim i podlegających mu jednostek terytorialnych – 62 73 57 136.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz